De aanvankelijke vraag was een nieuwe website. Gaandeweg kwamen we er achter dat er ook een nieuwe, danwel gerestylede huisstijl nodig was. Hoewel dit niet specifiek gevraagd was hebben we dit wel meteen meegenomen in onze voorstellen. Dit viel goed en is daarna verder uitgewerkt tot een compleet nieuwe huisstijl. De ondertitel 'vastgoedonderhoud' hebben we geschrapt omdat dit niet meer de lading dekt. Het bestaande woordmerk hebben we behouden en in een vaststaand kader geplaatst. De nieuwe huisstijl is lekker fris, maar toch duidelijk herkenbaar.
De nieuwe stijl is daarna doorgevoerd in een selectie van middelen. Uiteraard het correspondentiepakket bestaande uit het briefpapier, de enveloppen, visitekaartjes en emailhandtekeningen. Maar ook een magazine, brochure, projectborden, bouwketen, containers, banners en vlaggen. Om deze nieuwe identiteit te bewaken hebben we een digitaal brandbook ontwikkeld.
Een nieuwe huisstijl dient consequent toegepast te worden. Daarvoor hebben we een online Brandbook ontwikkeld met daarin alle huisstijlrichtlijnen van Willems. De belangrijkste onderdelen van de huisstijl zoals, logo, kleurgebruik, basisstramien en basis lay-out worden beschreven. Wat mag wel en wat absoluut niet. Door deze huisstijlregel online te zetten kunnen ze eenvoudig aangepast en aangevuld worden en zijn ze altijd up-to-date. Het geeft de grafisch ontwerper houvast en beschermt tegelijkertijd de identiteit van Willems.
Vul uw gegevens in en we nemen snel contact met je op!